Post by reranzatumidd on Feb 7, 2022 2:27:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kristaller för att generera fuskkod ▞▞▞
▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
Dåliga kontroller och inte för mycket innehåll jag menar titta på nivåerna de är alla lika med olika tankar i dem. Och du vet också att ha kul med ett spel inkluderar att klara nivåerna. Spelet blir extremt svårt efter nivå 15. Avinstallerade det.
BH-skit
det här spelet är bra för tidsfördriv och om du inte har något att göra så kan du spela det här...
Tank Hero Аркади itla
Äntligen är det väldigt svårt
Det är så himla kul!!!!!
Matchen började bra sedan blev det bara riktigt tråkigt och omöjligt att passera
Det är väldigt coolt och jag önskar att det kan vara ett onlinespel eller spelare för flera spelare
bästa spelet för timepass och snygg grafik och tack utvecklarna för att de har gjort det här spelet
vissa uppdrag är bara irriterande och omöjliga annars är spelet bra.
Kanske är det bara min telefon men den fortsätter att tvinga stängs och fryser. Fantastisk grafik och spelet är fantastiskt överallt men jag har inte kommit tillräckligt långt för att veta mer.
Kul de första fem eller sex nivåerna, sedan blir de billiga "lob over the wall"-träffarna vidriga. Stor potential förstörd med besvärliga kontroller och fiender som plötsligt blir alldeles för svåra.
Jag älskade det här spelet, det här är så enkelt och jag trodde också att det skulle bli tråkigt men det är ett fantastiskt spel som alla kommer att spela, då kommer de också att säga häftigt spel och betygsätta bara fem stjärnor och skriva väldigt mycket meyyyyyyyyyyye
:-) är okej
Kontrollerna kan vara bättre
utmärkt spel, spelat det länge. Jag önskar att det kunde fungera med min Bluetooth-kontroller.
Skoj men lite svaet att sryra
Tank Hero Arcade dqk
Bra men väldigt svårt
Mycket roligt! Jag klarade alla dess nivåer. Det borde finnas fler nivåer med högre svårighetsgrad
Toppen spel, bra att man kan ändra styrningen, klockrent med olika vapen, gör att det blir lite variation
Sjukt kul och beroende framkallande spel
Bra (klassiskt) koncept, men problematiska kontroller. När man siktar till vänster om skärmen, skymmer skjutande hand tanken. Skulle vara bättre att styra genom att luta skärmen så att båda tummarna är fria att skjuta.
Hälften av detta spels guldmedaljer är baserade på RNG. Jag kan inte tro att jag en gång i tiden var dum nog att få en guldmedalj på alla 120 etapperna, men nej. Det här är för långt. Flera nivåer är helt enkelt omöjliga. En enda pixel malplacerad när du är död. Om du vill få alla 120 guldmedaljer behöver du omänskliga reaktionstider och situationsmedvetenhet, bortom gudomlig tur, och så mycket tid på dina händer att du inte skulle märka om hans universum bestämde sig för att ta slut.
Jag rekommenderar det till alla. Det är verkligen väldigt intressant. Tack så mycket. Jag hade klarat alla nivåer.TACK Klapfot.
Beroendeframkallande på ett bra sätt..
Suppar
coolt och svårt
Roligt i början. Men efter ett tag så känner man att det inte blir nåt motstånd:-[
Mycket hårda nivåer
Tank Hero Arcade dqk
är detta rättvist V mot som 1 eller som tio mot en som gillar att det inte är rättvist som om någon gör det du skulle du vilja ha det nu så gillar du Les robotar eller gillar tankar eller vad som helst men jag bara minska minska lite som minska introducerat hur mycket tankar du ger oss för jag är inte att det är det, det är som för 9 men ja vad som helst
Det här spelet är så trevligt att jag älskar det här spelet jag älskar inte pubg
Det här är det bästa spelet jag någonsin spelat av tankar, fortsätt så här Tack
Tank Hero არკადული tjl
Kring fin ruin eu zurgduvtqv oro Ziuganov duusv lur oturquh,Coruna luevotybglh. Itunes
Tror viktigt bygga b lugn
Kontrollerna är sämsta.. det finns inget justeringsalternativ för det.. och det kan finnas uppdrag, utmaningar och topplistor... Grafiken var tillräckligt bra och speltema påminner mig om TV-spel jag brukade spela... Jag älskade det. ... kan förbättras... Skål
Roligt. Ladda ner!
på nivå 7 stirrade jag på hur jag skulle ta livet av mig
Dåliga kontroller 👎👎
Det är okej
Fena!!
Atlantis: Alien Space Shooter Jangovar qapm
Älskar spelet, en av de bästa mobilspelen ja spelat! /Desire HD
Kul, men annonser är lite irriterande. Jag spelar på en surfplatta. Du behöver verkligen använda 2 fingrar. Spelhastigheten är ganska snabb. Jag vet inte hur spelbart det skulle vara på en telefon.
Bra spel, usel kontroller Detta skulle ha gjort för ett roligt spel om det inte för den långsamma riktningen pad kontroll, och ofta eldkontrollen också. Din stridsvagn kontra 20+ stridsvagnar med värmesökande missiler, det är en situation som kan vinnas, men inte om du ständigt försöker flytta en stridsvagn som inte svarar eller långsamt vridande pistoltorn
Tank Hero Аркади itla
Liten app men bättre, super grafik, ingen LAGGS och hänger super spel!!!!!!
slöseri med spel ända sedan jag sett förut
Tank Hero Аркади itla